24 juni 2026

Wandelen op Embiez.

Ondanks het warme weer trokken we toch met ons bootje naar het eiland Embiez voor een wandeling van ongeveer zes kilometer. Het is er heel mooi en we vonden wat afkoeling in de supermarkt, waar ze toevallig ook ijsjes verkochten. Na de lunch vaarden we naar de baai tegenover Bandol. Daar werd de "paddle" weer opgeblazen. We hadden het al eerder eens geprobeerd maar toen was de zee nog fris dus was het niet ideaal om te oefenen, en in de zee te plonsen. Bij een zee van 25°C is het al veel aangenamer. Maar we gaan wel nog veel moeten oefenen. Het is moeilijker dan het lijkt.

 




















Zicht op Ile Bendor.