Bijna twee jaar geleden kocht ik een handtas van Laurent David in België. €50 heb ik aan het ding betaald. Naar mijn normen geen goedkope handtas. Maar het was echt wel een schoontje. Ik was dan ook telerugesteld toen ik na enkele maanden gebruik merkte dat de handtas verre van nieuw was. Nochtans had de winkelierster me gezegd dat het heel goede kwaliteit was. Ze had ook vermeld dat er garantie was op de tas.
Ik contacteerde Laurent David met mijn probleem. Ik was benieuwd of ik de enige was met dit probleem of dat er misschien een fabricagefout was. Na enkele mails over en weer sturen beloofden ze me de handtas te vervangen. Ik zou in de winkel in België een nieuwe handtas mogen gaan kiezen. Ik legde hun uit dat ik op 1000 km van deze winkel woon en dus pas binnen enkele maanden dit zou kunnen doen. Tot mijn grote verbazing stelden ze me voor om de handtas naar hier op te sturen. Gratis. Wat een service! Ik zou bovendien uit de nieuwe collectie zelf een handtas mogen kiezen. Ongeacht de prijs die ik betaalde voor mijn vorige tas. Zo geschiedde. De keuze uit de 40 handtassen was niet makkelijk en heeft me enkele uren gekost. Ik ben ondertussen een kenner van de nieuwe collectie en kan u zeggen dat ze geslaagd is. Ondertussen ben ik de trotse eigenaar van mijn nieuwe handtas. Bedankt Laurent David! Dat noem ik service met hoofdletter S.
Ik contacteerde Laurent David met mijn probleem. Ik was benieuwd of ik de enige was met dit probleem of dat er misschien een fabricagefout was. Na enkele mails over en weer sturen beloofden ze me de handtas te vervangen. Ik zou in de winkel in België een nieuwe handtas mogen gaan kiezen. Ik legde hun uit dat ik op 1000 km van deze winkel woon en dus pas binnen enkele maanden dit zou kunnen doen. Tot mijn grote verbazing stelden ze me voor om de handtas naar hier op te sturen. Gratis. Wat een service! Ik zou bovendien uit de nieuwe collectie zelf een handtas mogen kiezen. Ongeacht de prijs die ik betaalde voor mijn vorige tas. Zo geschiedde. De keuze uit de 40 handtassen was niet makkelijk en heeft me enkele uren gekost. Ik ben ondertussen een kenner van de nieuwe collectie en kan u zeggen dat ze geslaagd is. Ondertussen ben ik de trotse eigenaar van mijn nieuwe handtas. Bedankt Laurent David! Dat noem ik service met hoofdletter S.