We hebben al ergere maandagochtenden gehad. Na een rustig ontbijt gooiden we ons bijbootje in het water om naar een nabij gelegen baai te varen zodat de matroos kon gaan snorkelen. Heel veel was er niet te zien. De zee is ondertussen aangenaam warm, heerlijk.
Rond 11u zetten we koers richting La Ciotat. De kapitein had rond 17u een belangrijk gesprek gepland waarvoor hij zeker goed internet moest hebben. Om 16u waren we al op onze bestemming. Het zeilen ging te traag naar onze goesting dus werd de motor gestart voor het tochtje.
Maandag, onze poes aan het "werken" op de bureau.
Mooi op tijd, en goed internet voor de "conf call".

































