En we zijn weer ribbedebie. Deze keer zitten we terug op zee. Ze voorspellen een week hittegolf en rustige zee, dat kunnen we best doorbrengen op onze zeilboot. Zo'n rustige zee hebben we niet vaak gehad toen we nog een motorboot hadden, en met een zeilboot ga je dan niet goed vooruit. Maar we hebben nog altijd liever een te rustig weer, dan teveel wind. Rond 11u verlieten we Fos richting Frioul. Daar waren we niet alleen. Een zondag, vaderdag en fête de la musique, dat trekt veel volk vanuit vooral Marseille, naar Frioul.
's Avonds, eens de zon bijna onder is, is het de grote uittocht van de dagtoeristen. Alleen de boten die er overnachten blijven dan nog over. Ondertussen horen wij daar ook bij, best wel leuk.






















